واکنش جبهه ملی آزادی فلسطین به استقبال قطر از رئیس موساد  
کد خبر: 3881050
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

واکنش جبهه ملی آزادی فلسطین به استقبال قطر از رئیس موساد  

جبهه ملی آزادی فلسطین در واکنش به اقدام دولت قطر در استقبال از رئیس سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) این اقدام را به شدت محکوم کرد.  

واکنش جبهه ملی آزادی فلسطین به استقبال قطر از رئیس موساد 

به گزارش ایکنا به نقل از «العهد»، جبهه ملی آزادی فلسطین ضمن محکوم کردن استقبال قطر از رئیس موساد، تأکید کرد: خطرات این اقدام حتی به وسیله رشوه مالی قطر به ملت فلسطین هم پوشش داده نمی‌شود.
 
این جبهه تأکید کرد: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که قطر در آن پیشی گرفته و با ورود به پروژه‌های خصمانه علیه امت‌های عرب آن را تعمیق بخشیده است، راهی برای تنظیم سیاست‌های دولت قطر با رژیم صهیونیستی است و موضع این کشور را در برابر از بین بردن مسئله ملی فلسطین نشان می‌دهد. استقبال از رئیس موساد رژیم صهیونیستی نیز در همین باره انجام شده است.
 
جبهه ملی آزادی فلسطین از همه جنبش‌های ملی فلسطین که با دولت قطر ارتباط دارند خواست تا با سیاست‌ عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی و سایر سیاست‌های آن که بر ضد منافع امت‌های عربی است مقابله کنند، زیرا خطرات این سیاست‌ها بیشتر از رشوه مالی است که قطر به فلسطینیان می‌پردازد.
 
این جبهه از ملت قطر و به‌ویژه جوانان نیز خواست تا عادی‌سازی روابط با اسرائیل را رد کرده و با تمام روش‌های عادی‌سازی و دیدار مقامات قطری با طرف‌های صهیونیست مقابله کنند.
انتهای پیام
captcha